lunes, 12 de enero de 2015

Orratzontziak


Josteko makina berria dut. Beno ez da berria, kontua da nire ama bere betiko makinarekin nahiago duela jostea eta erosi berria zuena oparitu zidan. Berak azkeneko urteetan ez du asko josten eta seguruenik ni josten ikusita etekin gehiago aterako niola irudituko zitzaion eta horregatik opartituko zidan.

Tengo máquina de coser nueva. Bueno no es nueva, parece ser que mi madre prefiere coser con su máquina de toda la vida y me ha regalado la que había comprado hace poco. Ella no ha cosido demasiado en los últimos años y seguramente al verme a mi coser pensaría que le sacaría más partido y por eso me la regalaría.


Edozein gauza dela eta nirekin dago eta orratzontzi berri batzuk egin ditut.

En cualquier caso la tengo conmigo y le he hecho unos alfileteros nuevos.





No hay comentarios:

Publicar un comentario